Умови зміни складу членів організації

Умови зміни складу членів організації:  

  1. Вихід учасника. Учасник організації має право покинути її, та перед цим він зобов’язаний подати письмове попередження про свої наміри.
  2. Відчуження або продаж своєї долі у фонді. Засновник або будь-хто із партнерів має можливість продати, подарувати, залишити у спадок свою частину капіталу. Новим власником може бути як одна особа, так і група осіб.
  3. Виключення учасників з числа партнерів. Учасник, який регулярно порушує свої зобов’язання перед фондом, перешкоджає успішному розвитку підприємства може бути виключений з числа його партнерів.
  4. Прийняття нового (их) учасників. З метою розширення статутного фонду або для додаткового фінансування підприємства, до його складу можуть долучатися нові учасники. Визначати суму їх вкладу можуть загальні збори.
  5. Правонаступництво. Дана процедура відбувається у тих випадках, коли засновник або учасник помирає, а також під час реорганізації підприємства.

Вартість послуг складають:

  • завчасна консультація;
  • підготовка протоколу та рішення зборів, щодо зміну складу та новий поділ майна;
  • нова версія статуту;
  • оформлення заяви та довіреності;
  • стягнення держмита та оформлення паперів для органу державної реєстрації;
  • отримання довідки про реєстрацію нового статуту.

Для внесення змін вам необхідно підготувати:

► код ЄДРПОУ та назву підприємства;

► список засновників;

► ідентифікаційний код та копію паспорта нового члена організації;

► заяву про вихід колишніх учасників, завірену нотаріусом;

► договір купівлі, продажу, дарування частки підприємства.

Якщо виникла необхідність оформлення договору купівлі/продажу, ми надаємо таку послугу за окрему плату.

Після того, як всі документі підготовані учасники зборів повинні підписати та пропечатати папери.

Необхідну інформацію ви можете надіслати на електронну адресу вказавши дані для зворотного зв’язку. Протягом 20 хвилин працівник перетелефонує вам для уточнення інформації. Не хвилюйтеся, ми телефонуємо виключно у робочі дні з 9 ранку до 7 вечора.

Способи оплати за надані нами послуги наступні. Перший – готівкою. Ви передаєте нам аванс, і ми приступаємо до роботи. Коли все успішно виконано виплачуєте іншу частину суми. Інший спосіб – 100% передплата на банківський рахунок.

«БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ» – це ефективна команда, яка виключає ризики для вашого бізнесу!

Досвід роботи в сфері бухгалтерських послуг – більше 8 років!