Реєстрація громадської організації в Києві

Реєстрація громадської організації в Києві

Для того, аби реєстрація громадської організації пройшла успішно, Ван необхідно зібрати повний пакет документів. Якщо вам бракує часу на збір паперів, ви можете замовити цю послугу в нашій компанії «Бухгалтерський облік та податкова звітність».

До списку таких документів, в першу чергу входить заява, яка посвідчує, що ви дійсно бажаєте зареєструвати громадську організацію.

До заяви додаються:

  1. Статут (в двох екземплярах). Статут повинен складатися з:
  • назви громадського об’єднання (повної та скороченої), статуту та адреси організації;
  • мета та завдання створеної установи;
  • умови прийому та виключення учасників громадської організації;
  • права і обов’язки членів угрупування;
  • порядок створення та роботи статутних органів, місцевих осередків, філіалів та їх повноваження;
  • джерела надходження та способи користування грошима, які надходять до організації, порядок подачі звітів, проведення контролів та здійснення іншої комерційної діяльності, яка необхідна втілення завдань, прописаних в установчих документах;
  • способи внесення змін та доповнень до установчих документів ГО;
  • порядок ліквідації громадської організації та вирішення майнових питань після припинення її діяльності.
  1. Протокол установчих зборів або засідання, на яких був ухвалений та затверджений статут громадської організації. Під протокол необхідно поставити підпис всім учасникам установчих зборів, а також голові зборів та керівникові громадської організації.
  2. Інформацію про склад керівництва центральних установчих органів. Варто повністю зазначити прізвище, ім’я та по-батькові, рік та дату народження, фактичну та юридичну адресу проживання, посади або рід заняття, місце роботи.
  3. Інформацію про те, що місцеві осередки та філіали дійсно існують і що їх робота відповідає загальним цілям організації.
  4. Папери, які підтверджують, що громадська організація сплатила всі реєстраційні збори в повному обсязі.
  5. Інформація про фундаторів громадського об’єднання або спілок. Для громадян ця інформація повинна містити прізвище, ім’я та по-батькові, рік та дату народження, фактичну адресу проживання. Для спілок необхідно зібрати дані про назви громадського об’єднання, фактичну та юридичну адресу вищих установчих органів, а також копії паперів про легалізацію.
  6. Папери, які підтверджують місце розташування громадської організації. В ролі таких документів можуть виступати договір оренди-продажу або гарантійний лист власник будинку.
  7. Довіреність на представника, який займається реєстрацією громадської організації.

Якщо ви вирішили зареєструвати міжнародну громадську організацію потрібно зібрати додаткові папери, які підтвердять діяльність організації на території країни. Це може бути довіреність, зобов’язання, протоколи зборів, документи про легалізацію.

Якщо ви звернетесь за допомогою в нашу компанію «Бухгалтерський облік та податкова звітність», ви зможете замовити наступні послуги:

  • збір та підготовка всіх документів, потрібних для успішної реєстрації громадської організації. Перелік таких документів прописаний вище;
  • реєстрація громадської організації в органах місцевого самоврядування (вибір органу залежить від фактичної та юридичної адреси об’єднання);
  • ми подбаємо про те, аби вашу організацію якомога скоріше включили до списку та поставили на облік в Державній податковій інспекції;
  • ми сприяємо тому, аби ваше громадське об’єднання в найшвидші терміни було включено до списку платників податків до пенсійного фонду України;
  • наша компанії відкриє банківський рахунок для вашої організації. Вибір банку лише на розсуд керівника об’єднання, ми можемо лише порадити;
  • ми подбаємо, аби ваша громадська організація була успішно включена до Єдиного реєстру неприбуткових організацій та установ.

Ціна за реєстрацію громадської організації стартує від 3 тисяч гривень. Зазначимо, якщо ви прагнете скористатися пришвидшеною процедурою, ця сума може збільшуватися.

Ця сума складається з вартості усіх вище перерахованих послуг. Окремо зауважимо, що нотаріальні послуги розраховуються окремо і їх ціна залежить від запитів самого нотаріуса.

Реєстрація громадської організації в Києві доволі клопіткий процес, тому, аби вона пройшла успішно, варто звернутися до професіоналів.

Клієнти, які вже скористалися нашими послугами оцінити ряд безперечних переваг:

  1. Ціна. Вартість наших послуг доволі прийнятна і доступна для всіх, хто бажає зареєструвати громадську організацію. Ви можете замовити окремі послуги, наприклад збір необхідних паперів, а можете замовити весь комплекс.
  2. Гарантія. Ми відповідаємо за свої послуги і обов’язково посприяємо аби реєстрація вашої громадської організації пройшла успішно. Ми збираємо всі необхідні папери, ретельно перевіряємо всю інформацію, аби у комісії не виникло ніяких питань чи зауважень. Якщо знадобиться повторна подача документів ми обов’язково допоможемо у цьому.
  3. Досвід. Ми працюємо на ринку правових послуг уже не перший рік, і знаємо особливості реєстрації кожної зі структур. Якщо ви довіритеся нам, ми вбережемо вас від більшості поширених помилок, які суттєво впливають на майбутню роботу організації.

Якщо виникне необхідність ви можете звертатися за допомогою в нашу компанію вже після реєстрації громадської організації.