Послуги державної реєстрації в Києві

Послуги державної реєстрації в Києві

Ви хочете замовити послуги державної реєстрації в Києві? Двері компанії «Бухгалтерський облік та податкова звітність» завжди відкриті для вас.

Наша компанія займається відкриттям та реєстрацією:

  • приватних підприємців;
  • закритих і відкритих акціонерних товариств;
  • фізичних осіб – підприємців;
  • товариств з обмеженою відповідальністю;
  • адвокатських об’єднань;
  • представництв іноземних компаній в Україні.

Розглянемо більш детально особливості реєстрації в Україні:

  1. Збір та підготовка установчих паперів.

Реєстрація підприємств в Києві, як і в будь-якому іншому місті, починається з підготовки установчих документів, таких як: протокол зборів фундаторів і статут підприємства. Варто зазначити, що статут є основним документом, який контролює роботу компанії, тому при його написанні варто брати до уваги всі аспекти її діяльності.

Створення статуту слід доручити професіоналам, які мають досвід подібної роботи і гнучкість мислення, а також знають чинне законодавство України.

  1. Визначення видів діяльності.

Слід визначитися з видом діяльності підприємства – від цього буде залежати вид оподаткування. Наші фахівці з радістю проконсультують вас і підкажуть, яка організаційно-правова форма підійде саме у вашому випадку.

  1. Подача документів в реєстраційну службу.

Після оформлення установчих паперів їх необхідно подати до відповідного органу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Це може бути реєстраційна служба при державній адміністрації, міністерство юстиції (для громадських об’єднань) або міністерство економічного розвитку і торгівлі (для представництв іноземних компаній).

Найчастіше реєстрація підприємств проводиться за «районним принципом» – всі необхідні папери варто надати реєстратору в тому районі міста, в якому буде розташована організація.

Реєстрацію вашого підприємства буде підтверджувати відповідне свідоцтво з відповідального органу (Міністерство економіки, міністерство юстиції або реєстраційної служби).

Принцип «єдиного вікна».

В наш час реєстрація компанії здійснюється за принципом «єдиного вікна», таким чином вам варто надати пакет документів лише вище вказаним установам, які в електронній формі відправляють дані до інших організацій, які того потребують.

Зверніть увагу на те, що така система працює тільки з державними реєстраторами в адміністраціях. Після реєстрації в міністерстві економіки або міністерстві юстиції доводиться подавати документи в усі інстанції в паперовому вигляді, оскільки електронна база з ними не працює. Тому, як показує досвід, не зайвим буде зайнятися повідомленням вищезазначених державних органів в письмовому вигляді.

  1. Виготовлення друку.

Відкриття підприємства неможливо без розробки печатки. Слід зауважити, що печатку може мати як організація (ТОВ, ПАТ, ПрАТ, АТ), так і приватна особа-підприємець.

  1. Вибір найбільш підходящої форми оподаткування.

Завершальний етап реєстрації складається з вибору форми оподаткування згідно з нормами діючого законодавства. Враховуючи перспективні розмірів оборотів фірми, видів її роботи та організаційно-правової форми, існують три форми оподаткування:

  • єдиний податок;
  • загальна система оподаткування;
  • податок на додану вартість.

Що необхідно знати:

Необхідно визначитися з організаційно-правовою формою вашої майбутньої фірми. Тільки вам вирішувати, в якій ролі ви будете працювати: фізична особа-підприємець (ФОП), приватне підприємство (ПП), товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ), акціонерне товариство (АТ) або ж громадська організація.

Юридичною адресою ФОП (СПД) може бути тільки адреса його реєстрації (прописки). З ПП і ТОВ ситуація набагато простіше, оскільки реєстрація може бути здійснена за адресою реєстрації одного із засновників або за будь-якого іншого орендованого адресою в будь-якій точці країни. За необхідності наша компанія надає юридичну адресу своїм клієнтам.

Мінімальний статутний капітал для СПД / ФОП, ПП і громадських організацій не потрібно. Статутний капітал для ТОВ не має мінімально встановленого розміру, але все ж повинен бути. Тобто його сума повинна складати від 1 грн. до максимально необхідної для вас суми.

Резервування назви для майбутньої організації здійснити неможливо, оскільки пункт резервування назв був виключений з закону України «Про реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Необхідно намагатися придумати назву, збіг якого з іншими особами виключено.

Якщо вам знадобиться допомога при реєстрації – звертайтеся до наших спеціалістів. Наша компанія «Бухгалтерський облік та податкова звітність» надає всі вище зазначенні послуги та дбає, аби ваша реєстрація в державних органах пройшла максимально успішно.